Sunday, December 27, 2009

#09 Memories

Hello bloggie :) How are you everyone? Really miss this blog, actually i have tumblr come on follow mine helloitsmezefanya.tumblr.com okay? Hmm now now see my title guys, its been on the end of 2009 but i done nothing to prepare the new year except the holiday, lol :p Hmm so should i post in english? I think not cause i know my english looks so terribly bad hahaha. Jadi....2009 udh mau berakhir dan gue rasa cukup banyak kenangan yang gue lakuin di 2009 ini ya! So here we go :p

  • #09memories, diputusin dan gue tau itu nambah pengalaman gue. intinya pacaran gak selamanya indah guys :)
  • #09memories, sepatu baru LOL
  • #09memories, bisa bener2 menghabiskan setiap waktu gue sama sahabatsahabat gue♥
  • #09memories, SAKSI 2009 with my VradyAsavine dan angkatan 17 seru sekaliiiii haha.
  • #09memories, 10 Febuary 2009 the best brother eveeeer!
  • #09memories, belajar merelakan :) lo tau? itu sesuatu yang susah kawan!
  • #09memories, usus buntu dan disini gue merasa tementemen gue ternyata lebih care daripada gue punya pacar, what a lovely :)
  • #09memories, Sasha birthday party and having a sleepover at her house with Sara and Anes :):)
  • #09memories, GeestdriftZestien and VradyAsavine proudly presents: INLABS 2009 Great Competition!
  • #09memories, pisah sama Extonage :(
  • #09memories, going to Dufan with my extonage's girls Sara Laras Devina Inong Rifa Danti Tita Rika!
  • #09memories, for the first time WELCOME BALI :D
  • #09memories, jadi anak kelas 9 dengan cara pemikiran baru (asik abis)
  • #09memories, memasuki 9c dengan chairmate yang membuat kesan pertama gue terhadap 9c, will be a wonderful class i think :p
  • #09memories, being a real sister :) it isnt easy guys.
  • #09memories, Carrier Day!
  • #09memories, Labs Forlaverte #17 hm thanks for that day ya :)
  • #09memories, Tes Diagnostik, fck u!
  • #09memories, Try Out I and UAS, shittt.
  • #09memories, he said that i have to forget him and it makes me crying all day long. fck u!
  • #09memories, having a great day with Ines Muti Hanim Anti Dito :D
  • #09memories, berenang di apartment Dilla sama Sara Anes Devina Inong terus gue pulang duluan dan nyasaaaaar :):)
Cmn itu yang gue ingeeeet haha duh tulul pikun :p Sebenernya 2009 itu seru, tapi kalo udh lari ke percintaan.....SUCKS WITH THAT THINGS :) Yaaa i wish 2010 lebih baik lah. Dari taunnya aja udh bagus, ada 2 angka kesukaan gue. And i wish you back like the old time amin :(

0 tunjukan reaksimu!: